dilluns, 9 de juliol del 2012

Llatinoamericanes

 L'altre dia vaig anar a l'hipermercat a veure quines cerveses llatinoamericanes trobava i em vaig sorprendre de la varietat. A part de les típiques mexicanes Coronita i Sol que no vaig comprar vaig seleccionar les següents totes elles pilsen:

Cerveza Cristal (Perú): Potser la millor de les que vaig probar. Poca espuma, bon color i agradable de gust i ben llupolitzada. Usen aigua dels Andes (o això diuen a l'etiqueta). La veritat és que ben fresqueta la vaig gaudir força.


Cerveza Cusqueña (Perú): Originària de la ciutat de Cuzco, enmig dels Andes, la cervesa no val gaire, molt gasificada, sense espuma i amb regust d'extractes, molt industrial. Tot i ser de la mateixa casa que la Cristal no tenen res a veure en quant a gust.

Fluixeta.
Cerveza Pacífico (Mèxic): Bona cervesa que s'allunya de les típiques cerveses fluixes del país nord-americà. És una pilsen agradable, amarga però que passa molt bé. No fa gaire espuma al tirar-la però té un bonic color fosc. Recomanable ben fresca si la trobeu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada